8.11.06

χαρά και εργασία...

από το ημερήσιον (ωρολόγιον) πρόγραμμα μου...

Κάθε πρωί, να ξυπνήσω κατά τις 8:00- χωρίς ξυπνητήρι συνήθως, μ' αρέσει που οι βιορυθμοί μου έχουν αυτορυθμιστεί (χρησιμοποιώ και τις εκφράσεις της εποχής). Καφεδάκι πρωινό, αχνιστό και αρωματικό, και 4 τσιγάρα... κατά το γνωστό τραγούδι... σταθερή αρχή από τα νιάτα μου...

Μετά στον υπολογιστή... αναμονή μέχρι ν' ανοίξει... καίει κάρβουνο ο γεράκος μου, αλλά ακόμα αντέχει!!! Θεωρητικά αρχίζω της εργασία μου κατά τις 8:30. Αν μου έχει ανατεθεί κάποια εργασία φυσικά - αν δηλαδή Ο Κος Αρχιτέκτων (ο συνεργάτης μου) επιθυμεί σχεδιάκια, μελετούλες κλπ για κάποια από τις "αδειούλες" που έχει αναλάβει...

Έτσι λοιπόν, βάφτησα διάλειμμα από την πνευματική μου καταπόνηση (πια;), τη δημιουργία αυτού του μπλόγκ... Ε! αν περάσει από εδώ Ο Κος Αρχιτέκτων - απλά minimise- και το autocad -ως δια μαγείας- εμφανίζεται... (πάντως η δουλειά τελείωνει μες τις προθεσμίες)...

Νομίζω ότι είμαι λίγο ψωνάρα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: