28.2.07

τι;

δεν έχω καταλάβει ακριβώς τι με έχει καταβάλει τόσο πολύ...
που δεν έχω δυνάμεις να "συρθώ" έστω...

το μυαλό μου ίσως δούλεψε πολύ, να διευθετήσει τα "πρακτικά"...
και ... στέγνωσε...
σαν το φυλλαράκι στη φωτογραφία...

προσπαθώ να εμπνευστώ... δυσκολεύομαι...
ξεφύλλισα βιβλία... όπως πάντα, η καταφυγή μου...
στις "αρχαίες" σημειώσεις....
θυμήθηκα ακόμα και το συναίσθημα κάποιων αναγνώσεων...

αλλά ... κενό... νεκρή...

"ψυχανεμίζομαι" περιρρέουσες καταστάσεις....
που δεν αντιλαμβάνομαι το επίπεδο τους...
φοβάμαι, μην και παρεξηγηθώ από φίλους...

ακόμα και στην καταιγίδα, που για δυό μέρες μας τάραξε...
στήριξα ελπίδες....
αλλά δεν κόπηκε το ρεύμα, όπως έλπιζα...
να αποκοπώ από τον πολιτισμό...
να αφεθώ στη φλόγα του σπερματσέτου...
(ναι! αγόρασα τέτοια, να φωτιστώ από το λίπος της σπερμοφάλαινας-
που μου θύμισε η Kira- και η αναφορά της στο Μόμπι Ντικ...
ίσως είμαι ψυχωτική, τελικά...
γιατί υπογράφω όλα τα μανιφέστα προστασίας της φάλαινας)

διαβάζω τα ποστ των φίλων μου και δεν σχολιάζω...
συγνώμη, θα συμμετάσχω στις "αγωνίες" σας...

μόνο ένα "ποδήλατο" σήμερα, μου θύμισε...
πολλά...
ένα κομμάτι από τον πατέρα μου...
και τον αγώνα του, ως έφηβος, κατοχή ήταν τότε,
να κρατηθεί η ιστορία της οικογένειας...
τη διαδρομή του σιδηροδρόμου ακολουθώντας,
για 120 χιλιόμετρα...
να φτάσει στο "εργοστάσιο" του κουμπάρου,
να φέρει το εμπόρευμα για το μαγαζί...
αυτήν την ιστορία, που "έκλεψαν" οι απατεώνες...
γιατί είχε χρήμα... πολύ χρήμα...

όλα, μάλλον, γυρίζουν εκεί...
είναι ίσως η "αντεπίθεση" που ετοιμάζουμε...
και οι "παρωπίδες"* που εκούσια μου φόρεσα...

πιστεύω να πάρω λίγο τα πάνω μου...
το 'χω πει και σας το ξαναλέω

ένα ευχαριστώ είναι πολύ λίγο...

γιατί μου είπατε ότι έχω "δύναμη"
και τη βρίσκω...
έστω και αν τρώω τις σάρκες μου
(άντε... μήπως αδυνατίσω κιόλας...)

*(= η αποκλειστική μου ενασχόληση με "νομικά" και "τραπεζικά")

13 σχόλια:

Alkyoni είπε...

δεν μπορώ να στείλω mail στο yahoo
υπάρχει πρόβλημα
αν έχεις κάποιο άλλο στείλτο μου
φιλιά

kyriayf είπε...

Αλκυόνη!
στείλτο στο kyriayf@gmail.com...
το παίρνω και στο yahoo με "προώθηση"..
τρέλα σκέτη! δεν μπορώ να μπω στο google... δε μπορείς στο yahoo!!!!

φιλιά!
περιμένω!!!!

Σταυρούλα είπε...

Μόλις ξεμπλέξεις απ΄τις "παρωπίδες", θα ξανάρθει η έμπνευση, υφάντρα μου! ;)

kyriayf είπε...

Ρενάτα...
αν με πας και αυτοκινητάδα...
σίγουρα!!!
φιλιά !!!
:)))

Μαρω_Κ είπε...

Καλησπέρα.
Ελλειπτική γραφή, πυκνός λόγος.
Περισσότερα αυτά που δεν έχουν ειπωθεί από εκείνα που εκστομήθηκαν.
Πάντα εκεί το παρελθόν, και πάντα αβέβαιο το μέλλον.
Μην χάνεις το παρόν.
Οσο για τις σάρκες, είναι γευστικές οι άτιμες!
Νυχτερινά φιλιά

Μαρω_Κ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
kyriayf είπε...

Μάρω!
Καλημέρα καλή μου...
Δυστυχώς, δε ζω το παρόν, τη ροή του χρόνου...
Αυτό θα παλέψω... να ζήσω έστω και το λίγο που μου χαρίζεται...

ευχαριστώ για το μέηλ... θα το προωθήσω...

Καλό μήνα!!!
φιλιά :)))

αλκιμήδη είπε...

Βρε το σκέφτηκες καλά να σε πάει αυτοκινητάδα η Ρενάτα;
Ή σου αρέσουν οι έντονες συγκινήσεις;

Σταυρούλα είπε...

Με πρόλαβε η Αλκιμήδη (φιλενάδα σου λέι μετά :ΡΡ). Ψάχνεις γι αέντονες συγκινήσεις , καλή μου? Γλύτωσες! Ούτε όχημα έχω ακόμα ούτε το ροζ χαρτάκι. Για ένα μήνα είσαι ααφαλής! ;) Καλό μήνα

kyriayf είπε...

τα 'χω "φτύσει"....
εκεί που "κλεινουμε εκκρεμότητες" με τον "αφέντη= συνεργάτη" μου, μου βγάζει έμμεσα μια καινούργια δουλειά, που παλεύω από το πρωί και η οποία πληρώνεται κανονικά (είναι λογιστική, που τα ξέρω γμτ μου!!!) 300 €, ζητάω 100€ μετρητά, τώρα... έχω κάνει τα 2/3 της εργασίας, μου δηλώνει ότι στο τέλος του μήνα θα πάρω 50€... και, ταυτόχρονα, μου δίνει στο τηλέφωνο τον ιδιοκτήτη- γνωστότατο επιχειρηματία στην πόλη μας, να διαμαρτυρηθεί ότι έχω καθυστερήσει τη δουλειά ένα μήνα (για χαρτιά που έλαβα το πρωί)... και η απειλή του φίλου(;)/συνεργάτη... αν τον "καρφωσω" θα χαθούν και όσα μου χρωστάει και τα υπολοιπα 25000€ που χρωστάει στη μάνα μου... τι κάνω;;; δουλικό του κερατά πάλι......

γμτ το κλούβιο μου κεφάλι...

και μου λέτε extreme εμπειρίες...

Αλκιμήδη και Ρενάτα...
δεν κωλώνω δεν κωλώνω....
βόλτα και χωρίς ροζ χαρτάκι....
δε μας νοιάζει... η "βεβαίωση" αρκεί, ρώτα με -που βρέθηκα στην Κορώνη... όχι δεν είχα μπάρμπα εκεί... και οι τροχαίοι με άφησαν ... κάποιο παραθυράκι υπάρχει...

Έχω ψιλοσαλτάρει με τα παλιόχαρτα....

καλά, ολόκληρο ποστ έκανα...

φιλιά- φιλιά πολλάαααα....

allmylife είπε...

να σου ξαναπώ πως ναι την έχεις την δύναμη!!!!

kira είπε...

τράβα μπρος και μη σε μέλλει!

gitsaki είπε...

Καλή δύναμη!