1.3.07

η ποίηση της Μάρως μας...

όσοι ακόμα δεν την έχετε ανακαλύψει...

διαβάστε την ποίηση της....
την ποίηση της Μάρως μας...
την ξέρετε ίσως μόνο από ιστορίες της...

σας είπα, δεν είμαι καλά...
δεν "καταλαβαίνω"...

είναι οι παρωπίδες μου...
ξέρετε εσείς, οι φίλοι μου...

σήμερα "ξαναμπήκα" στο μπλογκ της
και "χάθηκα"....

διαβάστε την.......



(και μετά, στο επόμενο,
θα σας πω για μια σύμπτωση....
ένα ωριαίο τηλέφωνο
από μια φίλη
που ήρθε και έδεσε...
με ένα ποστ της Αλκυόνης μας...
με ρώτησε η φίλη μου,

-θυμάσαι τα 18 σου...
-ναι θυμάμαι...
διάβαζα τότε την κα Νταλλογουέη
της Βιρτζίνια Γούλφ...

και η Αλκυόνη μας,
έχει κάνει το πιό περιεκτικό ποστ
για τη Βιρτζίνια
,

...που αγαπάμε...)

4 σχόλια:

Μαρω_Κ είπε...

Καλημέρα καλή μου φίλη!
Ευχαριστώ για το Link.
Με τιμάς.
Ψυχραιμία, είμαστε εδώ και σε περιμένουμε για βόλτες, ποτά και θεραπείες!

Πρωινά Φιλιά

dodo είπε...

Θα ξαναβγούν φρέσκα φυλλαράκια- πράσινα κι ελπιδοφόρα.
Και δεν χρειάζεται να σχολιάζεις και να απαντάς, δεν σε παρεξηγούμε!

allmylife είπε...

υπόσχεση πως όλα θα τα διαβάσω - όταν ξεκουραστώ λιγο ε;

Σας φιλώ.

kyriayf είπε...

Μάρω, καλησπέρα...
αν κάτι είναι καλό, πρέπει να μαθαίνεται...
φιλιά πολλά...

Dodos!
ευχαριστώ σε...
:)))

Allmylife!
ξεκουραστείς πολύ...
φιλιά ;)