29.3.07

λουλούδια στο μπαλκόνι

Θα ΄θελα να έχω φωτογραφική μηχανή... Να κλέψω στιγμές από τα φυτά μου.... Να χαρείτε και σεις... Είναι πανέμορφα!!!

Είχα μάθει να ζω σε σπίτια με κήπους... Που κάποιοι άλλοι τα φρόντιζαν... Όμως υπήρχαν εκεί, πάντα...

Μέχρι που έφυγα για Πάτρα... Διαμονή σε διαμέρισμα... Ξεκίνησα με ένα κακτάκι... Και μετά, γλαστράκια μικρούτσικα... Κάθε άνοιξη ...αναταραχή... Μεταφυτεύσεις, νέα φυτά... Μέχρι που έγινε μια ζούγκλα... Χωρούσε μόνο μια καρέκλα στο μπαλκόνι της οδού Κορίνθου... Για την στην πατρώα γη μετακόμιση τους αγγαρέψαμε φίλο με φορτηγάκι... Δεν μπορούσα να τα αποχωριστώ, ήταν οι φίλοι μου, η παρέα μου... Και μερικά ζουν ακόμα... Κάποια που γιγάντωσαν, μεταφυτεύτηκαν στο χώμα του σπιτιού στη θάλασσα...

Και κράτησα και ρίζες από τα φυτά τη γιαγιάς μου... να συνεχίζουν να ζουν... Να αγαλιάζει η ψυχούλα της στα ουράνια...Και έτσι με την αγάπη μου, χωρίς κάποια οικονομική επένδυση, το μπαλκόνι λουλουδιάζει... για να βρίσκουν απάγκιο οι πεταλούδες... να φτερουγίζει η ματιά μου... να ζωντανεύει η ψυχή μου...

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτήν την εποχή μου λείπουν τα φυτά, ρε γμτ! Τόση αγάπη επένδυσα σ' αυτά και ήταν τα μόνα που την ανταπέδιδαν τα τελευταία χρόνια! ;)
Μπράβο, υφάντρα μου!

Gwgw είπε...

:))

dodo είπε...

Είναι ζωντανά!

Μαρω_Κ είπε...

Kαλημέρα
Φουντώνει η ανοιξη.
Μέσα κι έξω.
Μπαλκόνια με θέα στην αισιοδοξη πλευρά της ζωής.

industrialdaisies είπε...

Τι περίεργο. Κι εγώ το πρώτο φυτό που έβαλα στο σπίτι που μετακόμισα πρόσφατα ήταν ένα κακτάκι! Όπως και το δώρο που έκανα στον καλύτερό μου φίλο επίσης! Τα άλλα που έβαλα στο στενό μπαλκόνι μου δεν άντεξαν το καυσαέριο και τα περισσότερα πέθαναν, αυτό όμως είναι ακόμα μαζί μου συντροφιά!Καλημέρα!

H.Constantinos είπε...

Κάποτε που έμενα σε ρετιρέ, είχα 40 φτέρες (σε ισάριθμες γλάστρες), και 3 γιούκες!

fish eye είπε...

μου λειπουν τα φυτα..σε χαιρομαι..να ριχνεις ματιες στη θαλασσα και για μενα..

kyriayf είπε...

σας απαντώ με καθυστέρηση...
χθες ο υπολογίστης μου τα είχε "φτύσει"...
ξεκινούσα να απαντήσω και σταματούσε η λειτουργια του browser...


Ρενάτα!
Τα φυτά σίγουρα προσφέρουν "άδολα", με το ελάχιστο...
γιατί δεν ξεκινάς πάλι...
φιλιά ;)

Γωγώ!
χαμογελάκια από τα λουλουδάκια...
φιλιά:)

Dodos!
... έμβια...
:)

Μάρω!
ακριβώς...
η τελευταία σου φράση ποιητική...
φιλώ σε !!!

Industrialdaisies!
Μήπως να προσπαθήσεις πάλι; Υπάρχουν φυτά ανθεκτικά στο καυσαέριο... που ταυτόχρονα "καθαρίζουν" και την ατμόσφαιρα...
Αξίζει τον κόπο...
και το κακτάκι σου φυλαχτό...
Καλημέρα!!!

H. constantinos!
μ' άρεσε αυτό με τις φτέρες...
μάλλον θα τις πολλαπλασιάσω τις δικές μου (έχω μόνο 2!!!)
και Γιούκες έχω πολλές. Μια φίλη της μαμάς μου τις είχε για πέταμα...(φαντάσου) και τις μάζεψα...
Καλημέρα!!!

φεγγαροαγκαλιασμένη!
ξεκίνα με 2- 3 φυτά... σιγά- σιγά σε παρασύρουν
και όταν θα είμαι στη θάλασσα, να σου στείλω ευχές...
φιλιά!!!

kiki είπε...

Μένεις στην Πάτρα;;;; Είμαι στην Πάτρα μια και ειμαι από δω. Ήρθα να δω τη μάνα και να κάνω τα Πασχαλινά ψώνια μου. Λοιπόν στο μπαλκόνι εδώ στην Πάτρα καποτε είχε γίνει ζούγκλα από φυτα. Δεν το καταλαβαίναμε γιατί ζούσαμε μαζί τους. Κάποια στιγμή αναγκαστήκαμε να τα αραιώσουμε γιατί όπως λες δε χωράγαμε...

kyriayf είπε...

ονειρομαγειρέματα!

δυστυχώς!!! δε μένω Πάτρα, λίγο πιό κάτω... αλλά τα καλύτερα μου χρόνια, εκεί...

να είχα πληρώσει την ασφάλεια στο αυτό/το... ερχόμουν τρέχοντας!!!

άντε!, να πας στο Κωστή, στο "πολύεδρο" να πάρεις βιβλιαράκια...

:)))

Ανώνυμος είπε...

Τα φυτά νομίζω πως μόνο αγάπη θέλουν για να μεγαλώσουν.Κι εσύ φαίνεται πως τους τη δίνεις απλόχερα.