31.3.07

μετακόμιση...


της άνοιξης τερτίπι...
και μια ζήλια....
που με πρασίνισε....

είδατε τις φιλενάδες μου...
(allmylife, renata)
που τόλμησαν...

ε... και 'γω η ζηλιαρο-στρίγγλα...

να μωρέ... ήταν που θέλω
να αλλάξω κάτι στη ζωή μου...
δεν δύναμαι άλλης μετακομίσεως...
και "παίζω" με το e-σπίτι μου...

ξέρω... ταλαιπωρία,
να αλλάξετε τα λινκς
(οι φίλοι μου, που με τιμήσατε...)

στα βιαστικά έστησα ένα σπιτικό
στην "πορσε"- wordpress...

δεν έχω ολοκληρώσει τα λινκς των φίλων μου...
...αλλά... τρέχω.... βιάζομαι να αλλάξω κάτι...

άνοιξη παλικάρια .....

άνοιγμα....

θα είμαι στο

http://ifantiki.wordpress.com/

6 σχόλια:

stefanos είπε...

:-)

kyriayf είπε...

Στέφανε!!!

είδες....

μη με ταλαιπωρείς την παλιόγρια....

φιλώ σε!!!

david santos είπε...

Hello!
Thanks for you work, very good, and have a good weekend.

Socrates είπε...

Καλές πνευματικές ανταλλαγές στο καινούργιο σου e-σπιτάκι. Καλή Ανάσταση!

david santos είπε...

22 de abril, día de la tierra. Quién no la respeta, no respeta la humanidad.
22 of April, day of the land. Who does not respect it, does not respect the humanity.

22 d'avril, jour de la terre. Qui ne la respecte pas, ne respecte pas l'humanité.
22 نيسان يوم الارض. فمن لا يحترم ومن لا يحترم الانسانيه.
22 von April, Tag des Landes. Wer es nicht respektiert, respektiert nicht die Menschlichkeit
22日,一天的土地. 谁不尊重,不尊重人性. 4月の22、土地の日。
4月の22、土地の日。 それを尊重しないかだれが、人間性を尊重しない。
22 апреля - День земли. Кто не уважает его, не уважать человечество.
22 de Abril, dia da terra, quem não a respeita, não respeita a humanidade
22 της ημέραης Απριλίου, του εδάφους, που δεν το σέβονται, δεν σέβονται το Ανθρωπότητα
David Santos

markos-the-gnostic είπε...

τα e είναι μερικές φορές μια κάποια λύση